Artikelen

Artikelen

  1. Ruijgrok, C. & Kortas, J. (2013). Het vierstoelenmodel. De kwaliteit van de innerlijke dialoog als basis voor goed onderwijs. Utrecht, Instituut Archimedes, Hogeschool Utrecht, interne publicatie.
  2. Wassink, H., Ruijgrok, C. & Hermsen, B. (2018). Het fysieke aspect  van reflectie. Een speelse ingang tot betekenisvol leren van leraren. Tijdschrift voor lerarenopleiders 39 (1), 5-14. 
  3. Ruijgrok, C. (2018). De invloed van speels, fysiek en interactief reflecteren op zelfcompassie bij studenten in de lerarenopleiding Instituut Archimedes. Thesis in het kader van de studie Master Leren en Innoveren. 
  4. Broersen, A. & Ruijgrok, C. (2019). De docent als relatiespecialist en het nut van het vierstoelenmodel hierbij. Remediaal, 2019, 6.

Klik op de titels om de artikelen te lezen.